Poniższy opis programu dotyczy tylko umów abonamentowych odnawianych w 2023 roku. W przypadku nowych umów zawieranych od 1.09.2023 r. oraz umów odnawianych od 1.01.2024 r. obowiązuje opis programu Dziennik VULCAN.

System uczniowski UONET+ z e-dziennikiem

uonet-zdjecie-1.jpg

 

UONET+ to nowoczesny system uczniowski, który obejmuje e-dziennik, sekretariat szkolny, świadectwa, zastępstwa oraz witrynę rodziców i uczniów. UONET+ stanowi zwieńczenie ponad 35 lat prac i doświadczeń firmy VULCAN na polskim rynku edukacyjnym.

program-jest-czescia-zintegrowanego-systemu.png [16.13 KB]

Z naszego systemu korzystają miliony odbiorców. Średnio w każdym miesiącu z systemu UONET+ korzysta prawie 4 miliony indywidualnych użytkowników, w tym ponad 2 miliony użytkowników unikalnych. Otwierają oni prawie 50 milionów sesji!

Zaufanie tysięcy szkół to dla nas najlepsza rekomendacja!

Kiedy wybierasz UONET+, decydujesz się na wykorzystanie kompletnego systemu. Obejmuje on swoimi funkcjonalnościami większość obszarów działania placówki dotyczących uczniów.

Placówka, która wykorzystuje UONET+, umożliwia uczniom i rodzicom pełny bezpłatny dostęp do informacji o postępach ucznia w nauce. Nasz system to też doskonałe narzędzie do bezpośredniego kontaktu za pośrednictwem darmowego modułu wiadomości oraz aplikacji mobilnej Dzienniczek VULCAN.

uonet-zdjecie-2.jpg
uonet-zdjecie-3.jpg

Co zyskujesz?

  • Pełną obsługę wszystkich procesów związanych z nauczaniem dzieci i młodzieży w Polsce.
    Dlaczego? Bo UONET+ to kompletny system przygotowany na bazie ponad 30 lat współpracy ze szkołami.
  • Zawsze aktualny i dostępny z każdego miejsca na świecie system.
    Dlaczego? Bo system oparty jest na rozwiązaniach chmurowych.
  • Sprawną komunikację z rodzicami, uczniami oraz innymi nauczycielami, która nie generuje dodatkowych ukrytych kosztów.
    Dlaczego? Bo w pakiecie zyskujesz specjalistyczne i nowoczesne narzędzia komunikacyjne.
  • Komfortowe planowanie zastępstw oraz szybki obieg informacji o zaplanowanych zastępstwach oraz odwołanych i przeniesionych lekcjach.
    Dlaczego? Bo przygotowaliśmy specjalistyczne narzędzie służące dokładnie temu celowi.
  • Sprawny wydruk świadectw i arkuszy ocen
    Dlaczego? Bo pracujesz w zintegrowanym systemie, a więc dane wpisujesz tylko raz.
  • Bezproblemowy dostęp do wielowymiarowych statystyk.
    Dlaczego? Bo UONET+ to intuicyjny i kompleksowy system odpowiadający na potrzeby szkoły.
  • Płynną wymianę informacji z innymi systemami firmy VULCAN.
    Dlaczego? Bo system można zasilić danymi uczniów z naboru elektronicznego oraz z planu lekcji.
  • Efektywne wsparcie dla służb księgowych w szkole.
    Dlaczego? Bo dane o zastępstwach można w prosty sposób wyeksportować do programu płacowego.
  • Łatwiejszą pracę sekretarza szkolnego.
    Dlaczego? Bo system obsługuje księgę uczniów i księgi ewidencji dzieci i młodzieży oraz umożliwia generowanie dowolnych wydruków i zestawień na podstawie danych, które przechowuje.
  • Pełną dbałość o zgodność z RODO.
    Dlaczego? Bo kiedy decydujesz się na program w chmurze, przenosisz większość obowiązków związanych z zabezpieczeniem danych na VULCANA.
uonet-zdjecie-4.jpg

Co nas wyróżnia

Płynny obieg informacji.
UONET + jest częścią wielkiej rodziny systemów VULCAN. Może pracować samodzielnie, ale może też być zasilany danymi z systemów zewnętrznych planu lekcji. Dzięki temu łatwo rozpoczniesz każdy dzień pracy w szkole! Dane z UONET + mogą być również wyeksportowane do innych systemów, na przykład naboru elektronicznego czy systemu płacowego.

Kompletność.
System pomoże Ci ocenić ucznia, wydrukować świadectwo, obliczyć ilość czasu poświęconego na nauczanie, a nawet poinformować uczniów o zadanych pracach domowych i zorganizować zdalne nauczanie. Jeśli ucznia nie ma w szkole, możesz za pośrednictwem systemu odebrać od rodzica informacje o zaplanowanej nieobecności.

Ponadto

Pełna obsługa wycieczek szkolnych.
Z dodatkową możliwością prostego zaplanowania zastępstw za nieobecnych nauczycieli oraz przydzielenia uczniów, którzy nie biorą udziału w wycieczce, do innych oddziałów w szkole.

Obsługa e-legitymacji oraz m-legitymacji szkolnych,
w tym możliwość generowanie plików zgodnych z serwisami rządowymi.

Płynne uruchamianie systemu eduOne
i łatwego korzystania z zawartych tam materiałów dydaktycznych.

Generowanie gotowej listy podręczników do szkoły ponadpodstawowej,
którą możesz zaimportować jako gotową listę zakupów w wybranych sklepach internetowych.

Obsługa dzienników zajęć specjalistów, pedagogów i kół zainteresowań.

uonet-zdjecie-5.png

Szczegółowy opis funkcjonalności systemu

System zarządzania informacją o uczniu gwarantuje prowadzenie szkolnych baz danych z pełną informacją o przebiegu nauki uczniów. System zawiera moduł wspierający obsługę sekretariatu i prowadzenie dzienników lekcyjnych, a także daje opiekunom wgląd w dane o uczniach.

System umożliwia (aby poznać szczegóły, kliknij strzałkę obok tytułu):

uonet-zdjecie-6.jpg [108.54 KB]

Wiele rozwiązań w jednym pakiecie

  • Witryna rodzica i ucznia
    Witryna WWW dostępna bezpłatnie dla każdego rodzica i ucznia. Ułatwia komunikację ze szkołą i pozwala szybko sprawdzić frekwencję, oceny, uwagi czy zadania domowe.

  • Aplikacja mobilna dla rodziców i uczniów
    Dzienniczek VULCAN czyli elektroniczny dzienniczek ucznia, w którym szybko można sprawdzić oceny, frekwencję czy zapowiedziane sprawdziany. Wersja mobilna jest dostępna bezpłatnie. 

  • Zastępstwa
    Szybkie planowanie zastępstw i nieobecności dla nauczycieli i oddziałów.

  • E-dziennik, Świadectwa, Arkusze ocen, Ocenianie opisowe, Wycieczki 
    Elektroniczny dziennik – intuicyjny jak ten tradycyjny, a dodatkowo dający nowe możliwości, jak np. korzystanie z gotowych rozkładów materiałów czy prowadzenie pełnej obsługi wycieczek szkolnych. Dziennik umożliwia też automatyczne uzupełnianie arkuszy ocen, drukowanie świadectw oraz przygotowywanie oceny opisowej dla klas 1-3 szkoły podstawowej.

  • Sekretariat, Legitymacje, SIO
    Pomoc w rejestrowaniu danych uczniów, przygotowaniu niezbędnych dokumentów, drukowaniu legitymacji oraz zbieraniu danych do SIO.

  • Dziennik zajęć innych, Dziennik świetlicy, Dziennik zajęć pedagoga
    Możliwość prowadzenia dzienników zajęć pozalekcyjnych, dziennika pracy świetlicy oraz dziennika zajęć pedagoga szkolnego pozwala na szczegółowe rejestrowanie przebiegu wszystkich zajęć z uczniami.

  • Dziennik przedszkolny
    Rejestracja rzeczywistego czasu pobytu dziecka w przedszkolu, dokumentacja oparta na planach pracy, indywidualna ocena dziecka, ocena opisowa, prowadzenie sekretariatu przedszkola.

  • Administrowanie
    Sposób na dostosowanie systemu do potrzeb Twojej szkoły.

Aplikacje mobilne

Dla systemu Android

android-download.png [6.48 KB]

Dla systemu iOS

ios-download.png [8.92 KB]

dzienniczek-zdjecie-3.png

Wprowadź w szkole e-legitymacje

Dzięki UONET+ proces zbierania danych i wystawiania e-legitymacji jest zautomatyzowany - wystarczy kilka kliknięć. Ponadto, wymieniając tradycyjne legitymacje na trwalsze i bardziej użyteczne:

  • wychodzisz naprzeciw oczekiwaniom uczniom i rodziców;
  • masz pewność, że dane do e-legitymacji są przechowywane zgodnie z wymogami RODO;
  • przyspieszasz proces wystawiania legitymacji, umożliwiając rodzicom przesyłanie zdjęć przez witrynę rodzica/ucznia.

 

e-legitymacje-1.png

Dziennik elektroniczny dla przedszkoli

uonet-zdjecie-7.jpg

System UONET+ jest dostosowany do potrzeb przedszkoli, zapewniając m.in.:

Dokumentowanie procesu edukacyjnego dziecka
Rejestracja rzeczywistego czasu pobytu dziecka, rejestrowanie frekwencji, indywidualna ocena i ocena opisowa dziecka, informacja o gotowości szkolnej.

Ułatwienie pracy przedszkola
Przygotowywanie dokumentów i korespondencji seryjnej, dzienny zapis pracy, przeprowadzanie kontroli zajęć i dzienników, organizacja zastępstw, gotowe schematy oceniania i biblioteka planów pracy.

Sprawną komunikację z rodzicami
Swobodny kontakt przedszkola z rodzicami w dogodnej dla obu stron porze i formie, możliwość elektronicznego zapisania dziecka na zajęcia dodatkowe lub zgłoszenia nieobecności.

Szybką rejestrację godzin pobytu dziecka w przedszkolu
Z wykorzystaniem aplikacji mobilnej dla rodziców Obecność VULCAN.

Pamiętaj, by pomóc rodzicom zalogować się do e-dziennika

Aby ułatwić szkołom przeprowadzenie szerokiej akcji informacyjnej przygotowaliśmy instrukcję, jak uzyskać dostęp i jak pierwszy raz zalogować się do e-dziennika. W punkcie pierwszym wystarczy wpisać adres dziennika elektronicznego UONET+ i tak przygotowany plik po wydrukowaniu można rozdać rodzicom.

 

Banery, które wystarczy umieść na stronie internetowej szkoły.

Po wprowadzeniu linków, banery przekierują rodziców do e-dziennika oraz instrukcji logowania.

 

uonet-zdjecie-8.png

place-wsparcie.jpg [38.03 KB]

Oferujemy pomoc przy wdrożeniu systemu oraz szeroką ofertę wsparcia użytkownika systemu. To Ty decydujesz która z metod będzie dla Ciebie najlepsza:

szkolenia-wdrozeniowe.png

Szkolenia wdrożeniowe
+ materiały szkoleniowe

szkolenia-podreczniki.png

Podręcznik dla użytkownika dostępny w aplikacji

szkolenia-doskonalace.png

Szkolenia doskonalące wspierające bieżącą pracę

Pozostałe formy wsparcia

Wymagania techniczne

Wymagania sprzętowe

Minimalne

  • procesor: Intel Core i3
  • pamięć operacyjna RAM: 2 GB
  • rozdzielczość monitora: HD
  • łącze internetowe: 2.0 Mb/s

Zalecane

  • procesor: Intel Core i5
  • pamięć operacyjna RAM:4GB
  • rozdzielczość monitora: Full HD
  • łącze internetowe: 2.0 Mb/s

Wymagania programowe

Minimalne

  • system operacyjny: Windows 10/64 bit
  • przeglądarka: najnowsza wersja: Google Chrome, FireFox, Edge, Opera

Zalecane

  • system operacyjny: Windows 10/64 bit
  • przeglądarka: Google Chrome, najnowsza wersja

Cennik

Roczne opłaty za System uczniowski UONET+ (ceny brutto)

System uczniowski UONET+
XS (szkoły do 150 uczniów) (przedszkola)

1 651 zł

S (szkoły 151 - 300 uczniów) (inne placówki)

3 061 zł

M (szkoły 301 - 600 uczniów)

3 664 zł

L (szkoły 601 - 1200 uczniów)

3 989 zł

XL (szkoły pow. 1200 uczniów)

4 397 zł

Masz pytania? Chcesz zamówić program?

Aby dowiedzieć się więcej o programie lub złożyć zamówienie prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta VULCAN lub o wypełnienie formularza.

 

Ta strona używa plików cookie zgodnie z opisaną polityką wykorzystywania plików cookie. Korzystanie z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie.