zdjecie-naglowek-kongres-ksiegowych-25-2N-2.jpg
00
dni
:
00
godzin
:
00
minut
:
00
sekund

Zapraszamy na Kongres Księgowych i Płacowych Oświaty

Dołącz do wyjątkowego kongresu, który skupia się na najważniejszych wyzwaniach związanych z zagadnieniami księgowymi i płacowymi w oświacie. W gronie ekspertów, praktyków i specjalistów omówimy kluczowe, aktualne tematy, takie jak:

dyscyplina-budzetow.jpg [22.67 KB] dyscyplina budżetowa
absencje.jpg [16.60 KB] absencje pracowników - szczególne przypadki
przetargi.jpg [20.32 KB] procedury przetargowe
zwolnienia-podatkowe.jpg [13.33 KB] zerowy PIT, pozostałości po Polskim Ładzie

Miejsce, które sprzyja rozwojowi!

Nasz kongres odbędzie się w komfortowym hotelu, który łączy prestiż, historię i nowoczesność. Jego największe atuty to:

  • dogodna lokalizacja – serce Polski, zaledwie godzina drogi od Warszawy,
  • XIX-wieczny zespół pałacowo-parkowy – historyczna atmosfera i arystokratyczny klimat, które dodają wydarzeniu wyjątkowego charakteru,
  • nowoczesny Folwark – elegancki hotel nawiązujący do tradycyjnej architektury, łączący historię z komfortem,
  • kompleks Wellness & SPA – idealna przestrzeń na regenerację po intensywnym dniu pełnym inspirujących wykładów,
  • nowoczesne centrum konferencyjne – profesjonalne warunki sprzyjające wymianie wiedzy i doświadczeń,
  • komfortowe zakwaterowanie – możliwość pobytu w Folwarku lub Domkach (decyduje kolejność zgłoszeń).
wybitni-specjalisci.png

Wybitni specjaliści
Zaproszeni prelegenci to eksperci i praktycy w dziedzinie finansów i płac oświatowych.

panele-dyskusyjne.png

Panele dyskusyjne
Możliwość zadawania pytań ekspertom pozwoli uzyskać odpowiedzi na najważniejsze dla Państwa kwestie.

wymiana-doswiadczen.png

Wymiana doświadczeń
Dyskusje z innymi uczestnikami pozwolą na wymianę doświadczeń oraz budowanie sieci kontaktów zawodowych.

potwierdzenie-uczestnictwa.png

Potwierdzenie uczestnictwa
Uczestnictwo w Kongresie zostanie potwierdzone zaświadczeniem.

Program

milosz-brzezinski.jpg

Miłosz Brzeziński

Psycholog, wykładowca, trener mentalny

Podczas spotkania zajmiemy się zapomnianą kwestią marki osobistej eksperta. Pomówimy o tym, jak nie brać obowiązków ponad miarę i jak być asertywnym, bez utraty pracy, a kto wie może i z zyskiem. Czyli wszystko o tym, jak nabrać znaczenia, które jest nam należne.

Ewelina-Skwierczynska.jpg

Ewelina Skwierczyńska

Doradca podatkowy

Podatnicy VAT mogą dobrowolnie korzystać z KSeF od 1 stycznia 2022 r. Obowiązek e‑fakturowania miał wejść w życie 1 lipca 2024 r., ale po zdiagnozowaniu błędów krytycznych zrezygnowano z obligatoryjnego KSeF w zakładanym terminie. Po przeprowadzeniu zewnętrznego audytu informatycznego dokonano modernizacji systemu i wprowadzono nowe funkcjonalności m.in. dedykowane specjalnie jednostkom organizacyjnym JST. Jak wykorzystać nowe rozwiązania i jak uniknąć pułapek w praktyce? Czy są Państwo gotowi na jedną z największych rewolucji w fakturowaniu w Polsce?

Aleksandra-Labuda.jpg

Aleksandra Łabuda

Prowadząca panel ekspercki

W panelu udział wezmą:

panel-ksiegowy-razem.jpg [41.02 KB]

Beata-Kurek.jpg

Beata Kurek

Ekspertka w dziedzinie finansów publicznych

Głównemu księgowemu na mocy ustawy o finansach publicznych powierzone zostały ważne obowiązki w zakresie gospodarki finansowej, a ustawą o rachunkowości – prowadzenie ksiąg rachunkowych. Sposób wykonywania tych zadań pozostaje w ścisłym związku z nieprawidłowościami definiowanymi jako czyny naruszające dyscyplinę finansów publicznych. Co więc trzeba wiedzieć, aby uchronić się przed tą odpowiedzialnością?

Podczas wykładu zaprezentowane zostaną najczęściej stwierdzane przez kontrole nieprawidłowości w wykonywaniu obowiązków głównego księgowego. Omówione zostaną w szczególności błędy w kontroli dokumentów, przeprowadzaniu inwentaryzacji oraz sporządzaniu sprawozdań budżetowych. Wyjaśniony zostanie podział obowiązków pomiędzy dyrektorem a głównym księgowym w kontekście odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Wskazane zostaną ważne z punktu widzenia tej odpowiedzialności przepisy prawa i udzielone wskazówki istotne dla minimalizowania nieprawidłowości. Omówiona też zostanie procedura składnia zawiadomień do rzecznika i postępowań przed organami orzekającymi z zaakcentowaniem argumentowania i wyjaśniania przyczyn oraz okoliczności naruszeń istotnych dla ewentualnej odpowiedzialności.

Agnieszka-Czopp.jpg

Agnieszka Czopp

Product owner w VULCAN

Sylwester-Kokot.png

Sylwester Kokot

Konsultant ds. szkoleń i wdrożeń - lider zespołu

Opis wystąpienia w przygotowaniu.

grzegorz-pochopien.jpg

Grzegorz Pochopień

Współwłaściciel firmy CDS OMNIA s.c.

Podczas wystąpienia porozmawiamy o mitach na temat wpływu oświaty na dochody samorządu, nowym systemie finansowania orzeczeń oraz o tym, kiedy warto zwiększyć wydatki, aby zyskać na zwiększonych dochodach. Poruszymy również temat przeznaczania środków na kształcenie specjalne w nowym systemie oraz konsekwencjach zmiany daty naliczania dochodów oświatowych i zmiany finansowania orzeczeń.

norbert-gill.jpg

dr Norbert Gill

Radca prawny

Na wykładzie poruszone zostaną najważniejsze zagadnienia z zakresu zamówień publicznych, które mają wpływ na decyzje służb księgowych jednostek oświatowych. Prolog wykładu rozpoczyna się od pierwszych czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak np. ustalenie wartości szacunkowej zamówienia, aż po moment udzielenia zamówienia. Na wykładzie opisane zostaną najważniejsze problemy praktyczne, jak np. kiedy łączyć, a kiedy w dozwolony sposób dzielić zamówienia, aby nie postawiono zarzutu niesprawiedliwego podziału zamówienia, etc. Uzupełniająco potraktowane także zostaną sposoby udzielania zamówień tzw. podprogowych, do których ze względu na bagatelną wartość, nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. Epilog, to odpowiedzialność za czyny polegające na naruszeniu dyscypliny finansów publicznych z zakresu zamówień publicznych, oczyma obrońcy. Ale ukazane w taki sposób, aby w ogóle do ich popełniania … nie doszło, a osoba siedząca na sali nigdy nie otrzymała korespondencji z nagłówkiem „obwiniony”.

Anna-Pawelas.png

Anna Pawełas

Ekspert ds. finansów publicznych

Zbliża się czas inwentaryzacji? A może masz wrażenie, że temat majątku w szkole lub CUW to niekończące się źródło problemów i niejasności? Podczas tego wystąpienia rozwiejemy wszelkie wątpliwości i pokażemy, jak uporządkować kwestie związane z ewidencją, kontrolą i rozliczaniem majątku – zgodnie z przepisami, ale też z głową.

W dynamiczny i praktyczny sposób omówimy:

  • najważniejsze obowiązki i odpowiedzialność księgowych, dyrektorów i innych pracowników w kontekście majątku,
  • pułapki prawne i jak ich unikać (na bazie aktualnych przepisów: ustawa o rachunkowości, finanse publiczne),
  • krok po kroku – jak zorganizować inwentaryzację, by była skuteczna i bezpieczna,
  • praktyczne case’y z CUW i szkół – co się najczęściej sypie i jak to naprawić,
  • jak mądrze współpracować: CUW – szkoła – dyrektor – pracownik odpowiedzialny za mienie.

To spotkanie to nie tylko teoria – to konkretne rozwiązania, gotowe wzory dokumentów i wskazówki, które możesz wdrożyć od zaraz.

hanna-kmieciak.jpg

dr Hanna Kmieciak

Doktor nauk prawnych - specjalność prawo finansowe

Podczas wystąpienia porozmawiamy o windykacji należności cywilnoprawnych (opłata za wyżywienie uczniów w stołówce szkolnej, opłata za wynajem sali w szkole, opłata za żłobek, opłata za pobyt dziecka w klubie malucha) oraz należnościach publicznoprawnych (opłata, o której mowa w art. 52 ust. 15 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, za pobyt i wyżywienie dziecka w przedszkolu). Omówimy jak w praktyczny sposób wyegzekwować zaległości należne jednostkom oświatowym (budżetowi gminy czy powiatu). Wskażemy podstawy prawne omawianych rozwiązań. Celem wystąpienia będzie wskazanie dróg intensyfikacji należności w oświacie.

milosz-brzezinski.jpg

Miłosz Brzeziński

Psycholog, wykładowca, trener mentalny

Podczas spotkania zajmiemy się zapomnianą kwestią marki osobistej eksperta. Pomówimy o tym, jak nie brać obowiązków ponad miarę i jak być asertywnym, bez utraty pracy, a kto wie może i z zyskiem. Czyli wszystko o tym, jak nabrać znaczenia, które jest nam należne.

ewa-bielecka.jpg

Ewa Bielecka

Ekspertka z zakresu prawa pracy

Podczas wystąpienia poruszymy kluczowe zagadnienia związane z zatrudnianiem pracowników w oświacie. Omówimy, jakie dane osobowe i dokumenty pracodawca może zgodnie z przepisami żądać od kandydata do pracy oraz od pracownika. Przyjrzymy się umowie o pracę jako podstawie nawiązania stosunku pracy, a także obowiązkowym elementom, jakie taka umowa powinna zawierać.

Szczególną uwagę poświęcimy zatrudnieniu nauczyciela na podstawie umowy o pracę, jak również zatrudnianiu osób niebędących nauczycielami, zgodnie z art. 15 Prawa Oświatowego. W tym kontekście omówimy, jak prawidłowo określić wynagrodzenie w umowie, jaki czas pracy i urlop wypoczynkowy obowiązują, który limit umów ma zastosowanie, a także jak ustalić prawo do dodatkowego rocznego wynagrodzenia.

dariusz-suchorowski.jpg

Dariusz Suchorowski

Trener kadry inspektorów ZUS

Podczas wystąpienia omówione zostaną wszystkie zagadnienia mające wpływ i związane są z długością prawa do zasiłków. Porozmawiamy o okresie zasiłkowym za czas choroby i o tym jak długo może chorować pracownik. Zastanowimy się jakie okoliczności są traktowane jako przerwa w niezdolności do pracy dająca prawo do otworzenia nowego okresu zasiłkowego. Poruszymy temat niezdolność będącej następstwem wypadku przy pracy, urlopu wypoczynkowego, innych zasiłków np. opiekuńczych – a ich wpływu na okres zasiłkowy, a także okresy urlopu macierzyńskiego, uzupełniającego macierzyńskiego i rodzicielskiego i okresy zasiłku opiekuńczego.

katarzyna-lewandowska.jpg

Katarzyna Lewandowska

Doradca podatkowy

Mimo, że tytułowe ulgi obowiązują już od kilku lat, ich stosowanie w praktyce nadal wywołuje sporo wątpliwości. Podczas wykładu omówione zostaną zagadnienia związane z zasadami stosowania ulgi PIT-0 przez płatnika, rodzajami oświadczeń składanych przez pracowników i zleceniobiorców, źródłami przychodów korzystającymi oraz niekorzystającymi ze zwolnienia, wypłatami wynagrodzeń po ustaniu zatrudnienia, rozliczeniami po przekroczeniu kwoty zwolnienia, zasadami wypełniania PIT-11 z uwzględnieniem najnowszych interpretacji podatkowych.

Marta-Kasprzak.jpg

Marta Kasprzak

Prowadząca panel ekspercki

W panelu udział wezmą:

panel-placowy-razem.jpg [37.84 KB]

Agnieszka-Urbaniak.png

Agnieszka Urbaniak

Konsultant ds. szkoleń i wdrożeń - lider zespołu

Piotr-Syncerek.png

Piotr Syncerek

Product owner

Opis wystąpienia w przygotowaniu.

dariusz-suchorowski.jpg

Dariusz Suchorowski

Trener kadry inspektorów ZUS

Skomplikowany sposób ustalania podstawowego wymiaru zasiłków powoduje, że wypłacane są za duże lub za małe kwoty. Sposób postępowania z poprawą kwoty zasiłków jest odmienny w zależności od rodzaju i przyczyny stwierdzonej nieprawidłowości, na co przekłada się sposób składania dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Omówiony zostanie sposób postępowania w różnych sytuacjach np.:

  • krótki okres zatrudnienia, zmiana wynagrodzenia, zmiana wymiaru etatu,
  • które składniki wynagrodzenia stanowią podstawę wymiaru zasiłków,
  • czy zawsze składniki podlegają uzupełnianiu,
  • postępowanie przy korektach ZUS dla obecnych i byłych pracowników przy długoterminowych zwolnieniach,
  • korekty dokumentacji ZUS po kontroli (głównie w aspekcie Płatnika),
  • kwoty do zapłaty dla ZUS na podstawie korekt,
  • różnica w postępowaniu przy nadpłacie lub niedopłacie zasiłku oraz przy nienależnie pobranym świadczeniu,
  • korekty dokumentów ZUS dotyczące wypadku w pracy i w drodze do pracy.

katarzyna-lewandowska.jpg

Katarzyna Lewandowska

Doradca podatkowy

Śmierć pracownika wiąże się z obowiązkiem dokonania różnego rodzaju rozliczeń przez płatnika, w tym również z członkami najbliższej rodziny tego pracownika. Podczas wykładu postaramy się odpowiedzieć na pytania:

  • w jaki sposób rozliczyć zmarłego pracownika?
  • komu przysługują należne mu świadczenia?
  • kto uzyskuje przychód z praw majątkowych?
  • w jaki sposób i na kogo wypełnić PIT-11?

Michał Kostrzewa

Radca prawny

Podczas wykładu omówione zostaną najnowsze stanowiska organów podatkowych oraz sądów administracyjnych dotyczące kwestii płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych. Zasygnalizujemy pojawiający się w praktyce wpływ kontroli prowadzonych przez organy ZUS oraz organy podatkowe na modyfikację ukształtowane przez lata zasady rozliczania wynagrodzeń i innych podobnych świadczeń. Przedstawimy możliwe scenariusze działań oraz zastanowimy się, czy konieczna jest zmiana dotychczasowego modelu rozliczeń.

Poruszymy następujące zagadnienia:

  • stanowiska organów podatkowych dotyczące zasad realizacji obowiązków płatnika PIT,
  • podejście organów podatkowych – co wynika z interpretacji podatkowych,
  • specyfika kontroli podatkowych i kontroli „zusowskich” – czego możemy się spodziewać, jak prowadzić czynności i jakich działań nie podejmować,
  • centralizacja PIT – czy to realna perspektywa,
  • omówienie możliwych działań.

panel-z-ekspertami.jpg

NOWOŚĆ Panel ekspercki

W tej części kongresu nasi specjaliści rozwieją wątpliwości uczestników, odpowiadając na najczęściej pojawiające się pytania i zgłaszane kwestie związane z aplikacjami Płace i Finanse VULCAN.

Każdy uczestnik wydarzenia będzie miał możliwość przesłania swojego pytania za pomocą specjalnego formularza, który otrzyma e-mailem po rejestracji.

Nie zwlekaj – zapisz się już dziś i skorzystaj z okazji, by zadać pytanie ekspertowi!

Prelegenci

Agnieszka-Urbaniak.png
Agnieszka-Urbaniak.png

Agnieszka Urbaniak

Konsultant ds. szkoleń i wdrożeń - lider zespołu

Specjalizuje się w tematyce kadr i płac w oświacie, rachunkowości budżetowej, zarządzania oświatą oraz planowania organizacji i finansów jednostek oświatowych. W firmie VULCAN prowadzi szkolenia i wdrożenia aplikacji z obszaru finansowo-płacowego oraz organizacyjnego. Wykłada temat „Rozliczenia kadrowo-płacowe w jednostkach oświatowych” na studiach podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Agnieszka Urbaniak

Konsultant ds. szkoleń i wdrożeń - lider zespołu

Agnieszka-Czopp.jpg
Agnieszka-Czopp.jpg

Agnieszka Czopp

Product owner w VULCAN

Zarządza produktami Finanse VULCAN, Środki trwałe VULCAN i Centralny VAT VULCAN. Wiele lat doświadczenia zdobytego w Dziale Wsparcia Technicznego w firmie przerodziło się w szeroką wiedzę na temat zarządzania aplikacjami, które znajdują się pod jej opieką. Z sukcesem uczestniczyła w powstawaniu i wprowadzaniu na rynek nowej linii oprogramowania - Finanse VULCAN i aktualnie decyduje o kierunku rozwoju programów wykorzystywanych już przez kilka tysięcy użytkowników.

Agnieszka Czopp

Product owner w VULCAN

Piotr-Syncerek.png
Piotr-Syncerek.png

Piotr Syncerek

Product owner

Związany jest z firmą VULCAN od 17 lat. Od ponad dwóch lat jako product owner zajmuje się produktami kadrowo-płacowymi. Wcześniej jako konsultant ds. sprzedaży oraz trener i doradca wspierał użytkowników programów VULCAN. Z przyjemnością spróbuje odpowiedzieć na każde Państwa pytanie.

Piotr Syncerek

Product owner

Sylwester-Kokot.png
Sylwester-Kokot.png

Sylwester Kokot

Konsultant ds. szkoleń i wdrożeń - lider zespołu

Od 11 lat zajmuje się wdrażaniem systemów finansowych w firmie VULCAN. Karierę zawodową rozpoczynał w CUW na stanowisku planistyczno-analitycznym danych finansowych. Analizował dane finansowe pochodzące z różnych źródeł (arkusze, SIO, GUS), wyciągał na ich podstawie wnioski i przygotowywał raporty dla zarządzających oświatą. Praktyczna wiedza zdobyta w CUW jest dziś nieoceniona w pracy trenera.

Sylwester Kokot

Konsultant ds. szkoleń i wdrożeń - lider zespołu

Anna-Pawelas.png
Anna-Pawelas.png

Anna Pawełas

Ekspert ds. finansów publicznych

Ekspertka w dziedzinie finansów publicznych i zarządzaniu oświatą. Od 18 lat pełni funkcję Skarbnika Powiatu, wcześniej była Główną Księgową w szkole. Jako ekspertka Ośrodka Rozwoju Edukacji oraz doradczyni ds. rozwoju oświaty samorządowej, prowadziła liczne szkolenia z zakresu organizacji i finansowania zadań oświatowych. Współautorka publikacji i modelu „Wsparcie kadry JST w zarzadzaniu oświatą”. Posiada bogate doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli funkcjonalnych i instytucjonalnych oraz w monitorowaniu oraz analizie ekonomicznej i finansowej urzędu. Specjalizuje się w audytach oświatowych, koncentrując się na optymalizacji i racjonalizacji wydatków w jednostkach samorządu terytorialnego. Dodatkowo udzielała wsparcia w zakresie przygotowywania wewnętrznej dokumentacji w szkołach (polityka rachunkowości, zarządzenia).

Anna Pawełas

Ekspert ds. finansów publicznych

Aleksandra-Labuda.jpg
Aleksandra-Labuda.jpg

Aleksandra Łabuda

Prowadząca panel ekspercki

Ekspert w obszarze finansowo-księgowym. Od 14 lat związana z księgowością budżetową oraz finansami publicznymi. Obecnie główny księgowy w placówce oświatowej.

Aleksandra Łabuda

Prowadząca panel ekspercki

Beata-Kurek.jpg
Beata-Kurek.jpg

Beata Kurek

Ekspertka w dziedzinie finansów publicznych

Specjalizuje się w prowadzeniu kontroli gospodarki finansowej jednostek oświaty i kontroli dotacji oświatowych oraz przygotowywaniu zawiadomień w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Autorka książki „Organizacja i przeprowadzanie kontroli dotacji oświatowych w praktyce” oraz współautorka publikacji „Dotacje oświatowe. Problemy i wyzwania”. Zastępca dyrektora Wydziału Kontroli i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Lublin, wykładowca dyscypliny finansów publicznych na studiach podyplomowych Państwowej Uczelni Ekonomicznej.

Beata Kurek

Ekspertka w dziedzinie finansów publicznych

grzegorz-pochopien.jpg
grzegorz-pochopien.jpg

Grzegorz Pochopień

Współwłaściciel firmy CDS OMNIA s.c.

Przez 28 lat zajmował się zawodowo finansami publicznymi i oświatowymi jako pracownik Ministerstwa Finansów, następnie pracownik Ministerstwa Edukacji Narodowej. Przez 6 lat pełnił funkcję dyrektora departamentu odpowiedzialnego za System Informacji Oświatowej oraz za finansowanie zadań oświatowych. Autor m.in. ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, wcześniej przepisów w zakresie tzw. dotacji przedszkolnej, tzw. dotacji podręcznikowej oraz dotacji dla szkół i placówek nie samorządowych.

Grzegorz Pochopień

Współwłaściciel firmy CDS OMNIA s.c.

Ewelina-Skwierczynska.jpg
Ewelina-Skwierczynska.jpg

Ewelina Skwierczyńska

Doradca podatkowy

Licencjonowany doradca podatkowy; doktor nauk prawnych w dziedzinie prawa w specjalizacji prawo finansowe; założyciel TAX-ES Kancelarii doradztwa podatkowego oraz współzałożyciel i partner w LEX4YOU. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatkowych optymalizacji działalności badawczo-rozwojowej, reorganizacji działalności gospodarczych każdej wielkości oraz rozliczeń podatkowych podmiotów prawa publicznego, w tym samorządowego. Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu prawa podatkowego, w tym publikacji recenzowanych i punktowanych przez Ministerstwo Finansów oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wykładowczyni akademicka, prowadząca studia podyplomowe na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Ewelina Skwierczyńska

Doradca podatkowy

milosz-brzezinski.jpg
milosz-brzezinski.jpg

Miłosz Brzeziński

Psycholog, wykładowca, trener mentalny

Konsultant biznesowy, prowokacyjny interpretator zjawisk psychologicznych w biznesie, inspirator współpracujący z rynkiem biznesowym na całym świecie. Mentor AIP Business Link, członek rady ekspertów ośrodka analitycznego Thinktank, certyfikowany coach International Coaching Community, wykładowca akademicki. Autor prowokujących książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym, m.in: Pracować i nie zwariować, Biznes czyli kupa ludzi, Życiologia, Jak pies z Kotem oraz Głaskologia. Gościnnie pojawił się także w pozycji Dekalog Szczęścia jako ekspert w zakresie porządkowania otoczenia biznesowego. Wypowiada się także na łamach takich magazynów, jak: Duży Format, Playboy oraz gazet: Gazeta Wyborcza, Polska the Times.

Miłosz Brzeziński

Psycholog, wykładowca, trener mentalny

katarzyna-lewandowska.jpg
katarzyna-lewandowska.jpg

Katarzyna Lewandowska

Doradca podatkowy

Doradca podatkowy nr wpisu 12730. Na co dzień współpracuje z Działem Prawa Podatkowego w ZIEMSKI&PARTNERS KANCELARIA PRAWNA Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp.k. w Poznaniu. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze prawno-podatkowej przedsiębiorców oraz podmiotów komunalnych. Specjalizuje się w prawie podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatków dochodowych i podatków lokalnych. Autorka licznych publikacji poświęconych tematyce podatkowej. Doświadczona trenerka prowadząca szkolenia dla działów księgowych podmiotów prywatnych i publicznych.

Katarzyna Lewandowska

Doradca podatkowy

hanna-kmieciak.jpg
hanna-kmieciak.jpg

dr Hanna Kmieciak

Doktor nauk prawnych - specjalność prawo finansowe

Doktor nauk prawnych o specjalności prawo finansowe; ceniona przez praktyków ekspert w dziedzinie dochodów jednostek samorządu terytorialnego; absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Niestacjonarnych Studiów Doktoranckich na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; właścicielka Kancelarii JST konsultacje szkolenia doradztwo dla jednostek samorządu terytorialnego, wieloletnia pracowniczka jednostek samorządu terytorialnego oraz redaktor naczelny „Prawa Finansów Publicznych”, konsultantka Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Poznaniu, konsultantka i wykładowczyni regionalnych izb obrachunkowych, autorka ponad 1000 publikacji.

dr Hanna Kmieciak

Doktor nauk prawnych - specjalność prawo finansowe

norbert-gill.jpg
norbert-gill.jpg

dr Norbert Gill

Radca prawny

Przewodniczy komisji przetargowych największych zamówień publicznych w Polsce. Brał udział w kilkuset sprawach przed KIO oraz sądami okręgowymi. Obrońca w postępowaniach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Autor ponad dwustu pięćdziesięciu publikacji popularnonaukowych z tego zakresu, uzyskał tytuł doktora prawa oraz doktora nauk humanistycznych. Od 30 lat zatrudniony na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Kierownik Studium Podyplomowego z zakresu zamówień publicznych na UAM. Autor dwóch monografii książkowych: „Zamówienia publiczne. Aspekty praktyczne w komentarzach” oraz „Polityka antykorupcyjna w prawie zamówień publicznych”. W roku 2024 za całokształt pracy na uczelni, Minister Edukacji i Nauki nadał mu Medal Komisji Edukacji Narodowej.

dr Norbert Gill

Radca prawny

dariusz-suchorowski.jpg
dariusz-suchorowski.jpg

Dariusz Suchorowski

Trener kadry inspektorów ZUS

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku polityka społeczna oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku prawo pracy i ubezpieczeń społecznych. Od początku pracy zawodowej związany z ubezpieczeniami społecznymi, realizując zadania jako inspektor kontroli ZUS, a następnie na stanowisku zastępcy dyrektora ds. dochodów Oddziału ZUS w Kielcach. Posiadana wiedza i umiejętność jej przekazywania były podstawą objęcia stanowiska trenera, szkolącego kadrę inspektorów kontroli ZUS w całej Polsce. Równolegle przez wiele lat prowadził i nadal prowadzi zajęcia w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce oraz dla wielu firm szkoleniowych w całej Polsce. Był również wykładowcą na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Handlowej w Kielcach oraz Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.

Dariusz Suchorowski

Trener kadry inspektorów ZUS

ewa-bielecka.jpg
ewa-bielecka.jpg

Ewa Bielecka

Ekspertka z zakresu prawa pracy

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego na Wydziale Prawa i Administracji – kierunek: Administracja oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na Wydziale Prawa i Administracji kierunek: Prawo. Długoletni pracownik działu Prawnego w Państwowej Inspekcji Pracy oddział w Koszalinie, wykładowca prawa pracy na studiach podyplomowych – na Politechnice Koszalińskiej oraz w Europejskim Centrum Edukacyjnym w Koszalinie. Obecnie prowadzi własną działalność gospodarczą, zajmuje się szkoleniami i doradztwem z zakresu prawa pracy.

Ewa Bielecka

Ekspertka z zakresu prawa pracy

Marta-Kasprzak.jpg

Marta Kasprzak

Prowadząca panel ekspercki

Michał Kostrzewa

Radca prawny

kongres-eksperci.jpg

NOWOŚĆ Miejsce indywidualnych rozmów z ekspertami

To pokój konsultacji, w którym uczestnicy wydarzenia będą mieli szansę spotkać się z prelegentami i ekspertami VULCAN, porozmawiać o tematach poruszanych podczas wykładów, zadać pytania na nurtujące kwestie, a także wymienić się doświadczeniami i pomysłami.

Miejsce indywidualnych rozmów z ekspertami to doskonała okazja, by pogłębić swoją wiedzę i nawiązać wartościowe kontakty w gronie specjalistów.

Lokalizacja

Lokalizacja

Hotel Folwark Łochów
ul. Marii Konopnickiej 10, 07-130 Łochów

 

Dogodna lokalizacja,
bliskość Warszawy

kafel-hotel-1.jpg [44.78 KB]

Nowoczesny Folwark i komfortowe pokoje

kafel-hotel-2.jpg [35.89 KB]

Kompleks
Wellness & SPA

kafel-hotel-3.jpg [61.91 KB]

Jak dojechać?

wieczor-wloska-muzyka.jpg [249.03 KB]

Wyjątkowy wieczór we włoskim stylu z Thomasem Grotto

Zapraszamy na uroczystą kolację w klimacie słonecznej Italii! Na gości czeka wyśmienite włoskie menu i muzyka, która przeniesie nas prosto do serca Włoch. Gościem specjalnym wieczoru będzie Thomas Grotto - włoski wokalista, który sercem i głosem podbija polską scenę muzyczną. Finalista programu „X Factor” (TVN), znany również z udziału w najbardziej rozpoznawalnych produkcjach muzycznych w kraju. Publiczność pokochała go także za pełne emocji występy w: „Mam talent” (TVN), „The Voice of Poland” (TVP2) czy programach śniadaniowych.

Jego koncerty to wyjątkowa podróż przez największe przeboje muzyki włoskiej i światowej – pełna pasji, elegancji i niepowtarzalnego głosu. Na scenie Thomas Grotto daje z siebie wszystko, by każdy koncert był nie tylko występem, ale prawdziwym przeżyciem.

Cennik


1950

brutto / uczestnika

Koszt udziału obejmuje:

  • udział w kongresie
  • przerwy kawowe i lunch w oba dni
  • komplet materiałów kongresowych
  • zaświadczenie o uczestnictwie

2265

brutto / uczestnika

Koszt udziału obejmuje:

  • zakwaterowanie w hotelu w pokoju 2-osobowym ze śniadaniem (cena zawiera koszt jednego noclegu w pokoju 2-osobowym 315 zł / osoba)
  • dostęp do Strefy Relaksu
  • udział w kongresie
  • przerwy kawowe i lunch w oba dni
  • komplet materiałów kongresowych
  • zaświadczenie o uczestnictwie

2465

brutto / uczestnika

Koszt udziału obejmuje:

  • zakwaterowanie w hotelu w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem (cena zawiera koszt jednego noclegu w pokoju 1-osobowym 515 zł / osoba)
  • dostęp do Strefy Relaksu
  • udział w kongresie
  • przerwy kawowe i lunch w oba dni
  • komplet materiałów kongresowych
  • zaświadczenie o uczestnictwie

Pytania i odpowiedzi

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Napisz do nas: konferencje@vulcan.edu.pl.

Kongresy z VULCANEM

Ośrodek Doskonalenia Kadry Kierowniczej Oświaty VULCAN jest akredytowaną placówką doskonalenia nauczycieli wpisaną do ewidencji niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli prowadzonej przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego. Działamy od blisko 40 lat. Wysoką jakość szkoleń i kongresów gwarantuje certyfikowany przez PCBC S.A. zintegrowany system zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji zgodny z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001 i PN-EN ISO/IEC 27001.

Uczestnicy naszych kongresów otrzymują zaświadczenia w formie elektronicznej.

logo-i-pieczatka-odkko.png [18.77 KB]

Partnerzy merytoryczni kongresu

logo-ne-www-N.jpg [10.02 KB]

logo-ckv-www-N.jpg [8.47 KB]

doradca-logo-25lat.png [8.44 KB]

logo-rach-www-N.jpg [7.77 KB]

Partnerzy kongresu

empiriusz.png [3.51 KB]

bloczek-kkip.jpg

Zostań partnerem Kongresu Księgowych i Płacowych Oświaty!

Weź udział w kongresie i dotrzyj do kluczowych specjalistów zajmujących się finansami i płacami w oświacie! To doskonała okazja, aby zaprezentować swoją ofertę osobom odpowiedzialnym za budżety placówek edukacyjnych, nawiązać wartościowe relacje i zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w branży.

Kontakt do organizatora

krystian-kaczmarek.jpg

Krystian Kaczmarek

starszy specjalista ds. realizacji kongresów
i wydarzeń stacjonarnych

pytania organizacyjne

Elzbieta-Kwak.jpg

Elżbieta Kwak

menadżer ds. realizacji kongresów
i wydarzeń stacjonarnych

pytania organizacyjne, współpraca z partnerami

Poprzednie edycje

Ta strona używa plików cookie zgodnie z opisaną polityką wykorzystywania plików cookie. Korzystanie z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie.