artykul-ArletaStefanicka-GF.png

W jaki sposób szkolenia mogą zwiększyć motywację pracowników?

Rynek wciąż ewoluuje, a środowisko biznesowe staje się coraz bardziej konkurencyjne. Te zmiany widać wsród przedsiębiorstw, które zaczynają zdawać sobie sprawę, dlaczego szkolenie pracowników jest niezbędne dla osiągnięcia sukcesu organizacji.

Świat, w którym żyjemy, pędzi do przodu. Technologia, nowe standardy, oczekiwania — wszystko to ewoluuje. Aby pracownicy czuli się usatysfakcjonowani w pracy, potrzebują szansy na rozwój kwalifikacji. Dlatego rozwój zawodowy, podczas ścieżki kariery, staje się tak istotny. Zmiany te wymagają nabywania nowych kwalifikacji, zdobywania nowych umiejętności i dlatego rozwój jest korzystny zarówno dla pracowników, jak i organizacji.

Inwestowanie w możliwości rozwoju zawodowego jest inwestycją w rozwój najważniejszego zasobu firmy — ludzi. Podnoszenie kompetencji skutkuje nie tylko lepszymi wynikami firmy, ale także pomaga ludziom w osiągnięciu ich osobistych celów. Szkolenia mogą pomóc kadrze zrozumieć, w jaki sposób ich praca wpisuje się misję i cele firmy. Ciągły rozwój pomaga pracownikom w zrozumieniu ich wartości, co może w znacznym stopniu przyczynić się do zwiększenia nie tylko motywacji do pracy, ale i zadowolenia z niej. Szkolenia mogą poprawić jakość i wyniki realizowanych zadań.

Doskonalenie umiejętności to także prosty i skuteczny sposób na zmniejszenie rotacji. Według LinkedIn Learning 94% pracowników twierdzi, że zostałoby w firmie na dłużej, gdyby inwestowano w ich rozwój. Motywacja jest katalizatorem, który sprzyja spełnieniu i buduje zaangażowanie, co ostatecznie przynosi korzyści zarówno personelowi, jak i pracodawcy. Umożliwienie pracownikom rozwoju ich predyspozycji zawodowych stanowi klucz dla powodzenia firmy i budowania do niej zaufania, zgodnie z którym to co niemożliwe staje się realne.

 

Autor artykułu: Arleta Stefanicka, dyrektor działu usług w VULCAN
Artykuł został opublikowany w Gazecie Finansowej, 03.02.2023 r.

Kliknij na obrazek, aby go powiększyć

 

Kontakt dla prasy

Joanna-Maciaszczyk.jpg [5.64 KB]

Joanna Maciaszczyk
kierownik działu komunikacji marketingowej
e-mail: Joanna.Maciaszczyk@vulcan.edu.pl, prasa@vulcan.edu.pl

Ta strona używa plików cookie zgodnie z opisaną polityką wykorzystywania plików cookie. Korzystanie z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie.