Wsparcie techniczne dla rodziców i uczniów

ZMIANA SPOSOBU LOGOWANIA

Aktualności

rodzice-wsparcie-tech-1.jpg

Porady

Zachęcamy do zapoznania się z poradami przygotowanymi przez naszych specjalistów, które odpowiadają na najczęściej zadawane pytania i zgłoszenia.

rodzice-wsparcie-tech-2a.jpg

Filmy instruktażowe

Dowiedz się, jak zaktualizować konto Rodzica i/lub Ucznia, obejrzyj poniższe filmy instruktażowe:

Aktualizacja konta Rodzica >

Aktualizacja konta Ucznia poniżej 13 lat >

Aktualizacja konta Ucznia powyżej 13 lat >

Aktualizacja konta w aplikacji mobilnej >

 

Sprawdź nasze porady i filmy, przed wysłaniem zgłoszenia. Znajdziesz w nich odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Kliknij i zobacz – Twoja odpowiedź może już tu być!

Jeśli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie, wyślij zgłoszenia na adres mailowy: pomoc@vulcan.edu.pl i poczekaj na naszą odpowiedź.

rodzice-wsparcie-tech-3.png

Ta strona używa plików cookie zgodnie z opisaną polityką wykorzystywania plików cookie. Korzystanie z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie.