Bądź premium z VULCAN

naglowek-premium.jpg [71.12 KB]

Poznaj funkcjonalności dostępne w pakietach premium VULCAN

okresowy-przeglad-merytoryczny.jpg

Okresowy przegląd merytoryczny dla Płac i Finansów VULCAN

Pobierz raport, sprawdź i usprawniaj pracę

Okresowy przegląd merytoryczny zakończony szczegółowym raportem, pozwala na:

  • zweryfikować poprawność ustawień w systemach,
  • przeanalizować potencjalne błędy,
  • wskazać obszary wymagające usprawnień,
  • zoptymalizować codzienną pracę w aplikacjach.

Dzięki przeglądowi zyskują Państwo większą pewność, że działania realizowane w systemach są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Dodatkowo, raport stanowi niezbędną dokumentację dla dyrektora placówki, ułatwiając zarządzanie i zwiększając efektywność procesów.

Raport dla użytkowników programu Płace VULCAN to:

  • 47 różnych parametrów sprawdzanych podczas tworzenia raportu;
  • 7 obszarów podlegających sprawdzeniu: absencje, ZUS, Podatek, ZFŚS, składniki, potrącenia, listy płac;
  • sprawdzenie wyliczonych wartości wynagrodzenia, zminimalizowanie ryzyka błędów przy wypłatach, rozliczeniach, raportach ZUS, US, GUS;
  • wsparcie w procesie kontroli zarządczej;
  • minimalizacja ryzyka wystąpienia błędów w raportach pokontrolnych;
  • zwiększenie efektywności i wygody pracy;
  • wskazywanie miejsc do poprawy wraz z informacją, na czym polegają nieścisłości.

Raport dla użytkowników programu Finanse VULCAN to:

  • 25 różnych parametrów sprawdzanych podczas tworzenia raportu;
  • 8 obszarów podlegających sprawdzeniu: sprawozdanie RB28s, sprawozdanie RB27s, zestawienia sald i obrotów, zestawienia obrotów na koncie, rozrachunki, sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat), obszary pozwalające na zwiększenie efektywności i wygody pracy;
  • bieżąca kontrola poprawności rozrachunków z kontrahentami;
  • zminimalizowanie ryzyka złożenia nieprawidłowych sprawozdań;
  • mniejsze ryzyko powstania konieczności tworzenia korekt do sprawozdań budżetowych;
  • minimalizacja ryzyka wystąpienia błędów w raportach pokontrolnych;
  • zwiększenie efektywności i wygody pracy;
  • wskazywanie miejsc do poprawy wraz z informacją, na czym polegają nieścisłości;
  • wykaz miejsc, w których system może być wykorzystany efektywniej.

Raport dostępny jest dla użytkowników pakietów premium:

  • Płac VULCAN,
  • Finansów VULCAN,
  • Złotego Pakietu VULCAN 1.
przeglad-merytoryczny-3.png

Jak zamówić raport

Dowiedz się więcej o usłudze oraz jak ją zamówić.  Wybierz swój program:

Nie masz dostępu do raportu? Chcesz zamówić pakiet premium? Skontaktuj się z nami >

badz-premium-pracownik.jpg

Pracownik VULCAN

Uzyskaj bieżący dostęp do informacji kadrowo-płacowych

Aplikacja umożliwia bieżące udostępnianie pracownikom obsługiwanych jednostek informacji kadrowo-płacowych, m.in. o umowach, paskach płacowych czy stanie urlopów.

Pracownik VULCAN to dla dyrektora:

  • oszczędność czasu specjalisty ds. Płac;
  • obniżenie kosztów druku PIT i wniosków urlopowych;
  • szybsza obsługa wniosków urlopowych, wgląd w status wniosków;
  • nowoczesne rozwiązanie pracownicze.

Pracownik VULCAN ułatwia pracę specjalistom ds. Płac poprzez:

  • brak konieczności wydawania papierowych wersji PIT,
  • oszczędność czasu na obsługę pracowników w związku z wysokością wynagrodzeń – dostęp do informacji on-line,
  • obniżenie kosztów druku PIT i wniosków o absencje,
  • szybszą obsługę wniosków urlopowych oraz wgląd w ich status.
badz-premium-kokpit.jpg

Kokpit zarządczy i alerty płacowo – kadrowe

Zapanuj i uporządkuj swoje codzienne obowiązki

Kokpit zarządczy to narzędzie, które pozwoli Ci konfigurować alerty dla wybranych zadań i dostosowywać ekran startowy do własnych potrzeb. Dzięki temu będziesz na bieżąco monitorować swoje codziennie zadania i obowiązki.

Już nigdy nie zapomnisz o wypłacie nagrody jubileuszowej, zbliżających się terminach badań lekarskich czy szkoleń BHP oraz wiele innych!

badz-premium-srodki-trwale.jpg

Środki trwałe VULCAN

Ułatwienie pracy pracowników księgowości

Środki trwałe to oprogramowanie do ewidencji majątku, które:

  • ułatwia pracę poprzez automatyzację tworzenia planów amortyzacyjnych na cały okres użytkowania oraz naliczanie wynikających z nich odpisów,
  • umożliwia sporządzanie zestawień środków trwałych oraz drukowanie różnych rodzajów dokumentów,
  • ułatwia - bez dodatkowej pracy księgowych – operacje związane ze środkami trwałymi są automatycznie księgowane na właściwych kontach księgowych,
  • współpracuje z Finansami VULCAN, dzięki czemu wszystkie dane znajdują się w jednym miejscu.

Import wyciągów bankowych

Proces umożliwiający automatyczne wprowadzanie danych z dziennych wyciągów bankowych

Eliminuje konieczność ręcznego przepisywania informacji z elektronicznych lub papierowych dokumentów, co zwiększa efektywność i minimalizuje ryzyko błędów. Dzięki powiązaniu importowanych pozycji z dokumentami źródłowymi system automatycznie reguluje rozrachunki, usprawniając proces księgowania i zarządzania finansami.

badz-premium-import-wyciagow.png

Import raportu płatności masowych

Funkcjonalność dedykowana jednostkom, które prowadzą rozliczenia poprzez indywidualne konta bankowe

Dzięki funkcji importowania gotowych pozycji z dziennych wyciągów bankowych dla kont płatności masowych proces księgowania staje się szybki i bezbłędny. Eliminuje to konieczność ręcznego przepisywania danych z elektronicznych lub papierowych wyciągów, co znacząco usprawnia pracę i minimalizuje ryzyko błędów.

Dodatkowo, system automatycznie reguluje rozrachunki, łącząc dokumenty źródłowe z pozycjami importowanego wyciągu, co pozwala na pełną kontrolę nad płatnościami i ich rozliczaniem.

badz-premium-import-plat-mas.png
badz-premium-ckv.jpg

 

Centrum Kompetencji VULCAN - pakiet dla kadry administracyjnej

Szkolenia online, webinaria na żywo

Kompleksowy pakiet szkoleń wspierających rozwój kompetencji pracowników administracyjnych szkoły (księgowość, płace, sekretariat, kierownik administracyjny), nowoczesna platforma oraz angażująca koncepcja nauczania.

Centrum Kompetencji VULCAN to dla dyrektora:

  • większa wiedza dziedzinowa pracowników placówki,
  • oszczędność czasu pracowników przez wykorzystanie wiedzy zdobytej na szkoleniach.

Centrum Kompetencji VULCAN to dla pracowników:

  • wygodna platforma do szkoleń i zdobywania nowych umiejętności,
  • większa wiedza dziedzinowa,
  • oszczędność czasu dzięki wykorzystaniu wiedzy zdobytej na platformie.

Ta strona używa plików cookie zgodnie z opisaną polityką wykorzystywania plików cookie. Korzystanie z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie.